해외소식

닥터스칼프, 12년 연속 한국소비자만족지수 1위 프랜차이즈 수상 / DR.SCLAP 连续12年荣获韩国消费者满意指数第一名

페이지 정보

본문

한국소비자만족지수에서 닥터스칼프가 탈모와 두피케어 부문에서 12년 연속 1위를 차지했다.

 

한국소비자만족지수는 소비자들의 만족도를 측정하여 기업들의 서비스와 제품에 대한 평가를 제공하는 권위 있는 평가 기관으로

꾸준한 고객들의 지지를 받는 닥터스칼프는 이번에도 뛰어난 서비스와 품질로 높은 평가를 받았다.

 

특히닥터스칼프는 탈모와 두피케어 분야에서 혁신적인 기술과 과학적인 접근을 통해 고객들의 두피 건강과 미용에 기여하고 있으며

이는 수상에 대한 높은 평가로 이어졌다닥터스칼프는 이번 수상을 통해 고객들에게 지속적으로 최상의 서비스를 제공할 것을 다짐하고 있다.

 

닥터스칼프 관계자는 "우리는 항상 고객들의 니즈에 부응하기 위해 최선을 다하고 있으며

앞으로도 더 많은 고객들에게 만족을 드릴 수 있는 서비스를 제공할 것"이라고 말했다.

 

이번 수상으로 닥터스칼프는 꾸준한 노력과 품질을 인정받았으며

앞으로도 지속적인 발전과 혁신을 통해 고객들의 만족도를 높일 것으로 기대된다.



Dr. Scalp has once again clinched the top spot in the hair loss 

and scalp care category for 12 consecutive years in the Korean Consumer Satisfaction Index.

 

The Korean Consumer Satisfaction Index is a prestigious evaluation institution that measures consumer satisfaction, 

providing assessments of companies' services and products. 

Dr. Scalp, backed by steadfast customer support, has received high praise once again for its exceptional service and quality.

 

Notably, Dr. Scalp contributes to customers' scalp health and beauty through innovative technology 

and scientific approaches in the field of hair loss and scalp care, 

which has garnered high praise leading to this accolade. 

Dr. Scalp pledges to continue providing the best service to its customers through this recognition.

 

A Dr. Scalp’s staff stated, "We are always striving to meet the needs of our customers, 

and we will continue to provide services that satisfy even more customers in the future."

 

This award recognizes Dr. Scalp's consistent efforts and quality, 

and it is expected that they will continue to enhance customer satisfaction through ongoing development and innovation.

 
추천0